Avatar billede bms122 Nybegynder
27. januar 2005 - 10:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til noget spansk

Hejsa allesammen.

Jeg kan ikke et ord spansk, men det har nu aldrig forhindret mig i at søge på spanske sider. Nå men sagen er at der er nogle forskellige auktioner på den spanske ebay og jeg har brug for en hurtig oversættelse er der nogle der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede flashnet Nybegynder
04. februar 2005 - 15:59 #1
Avatar billede flashnet Nybegynder
04. februar 2005 - 16:01 #2
jeg glemte at sige at du skal kopiere URL'en og sætte op i adressen
Avatar billede bms122 Nybegynder
09. februar 2005 - 15:41 #3
Jeg er stadig aktiv. Jeg har forsøgt at sætte url'en men det giver bare ebay på spansk. Den har jeg brugt nogle gange, de fleste af dem taler engelsk, men meget dårligt. Det var mere nogle ord og vendinger. Men pyt du har forsøgt og det er fint nok til mig.