Avatar billede jeajesper Nybegynder
21. marts 2001 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asus Geforce 2 ULTRA køler monitor...

Jeg har et Asus Geforce 2 ULTRA, jeg synes kortet bliver ret varmt, men jeg kan ikke installere Asus\' køler monitor, da den siger at der ikke er en \"IC...\" på kortet....

Er der nogen anden måde at jeg kan måle temp. på kortet???
Avatar billede jeajesper Nybegynder
21. marts 2001 - 14:13 #1
\"Asus køler monitor\" er SmartDoctor.....
Avatar billede mister Nybegynder
21. marts 2001 - 14:15 #2
Du kan downloade et program der hedder SMART DOCKTOR fra Asus: ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/vga/agp/v6600/
Mvh Mister :-)
Avatar billede jeajesper Nybegynder
21. marts 2001 - 14:31 #3
Mister...det er vist det jeg allerede har!!
Avatar billede jeajesper Nybegynder
09. maj 2001 - 16:18 #4
Asus siger, at det er et reference card, dvs. de laver ikke ret meget på kortet, så der er ingen Monitor....

Spurgte dem på CeBit!!

/JEA