Avatar billede peter.g Nybegynder
25. januar 2005 - 18:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk til bærbar

Hejsa...

Jeg har en Dell Inspiron 8600 med en 40 GB Fujitsu Siemens (2 mb cache, 5400 rpm) harddisk...

Ved I om jeg godt uden problemer selv kan sætte en ny og større harddisk i??
Harddisken ligger i en form for skuffe og sidder fast i den skuffe ved hjælp af skruer i siden...

Tænkte på f.eks. denne:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91968

Ved I om der evt. ligger noget "grund software" på harddisken på sådan en bærbar, for under partitioner står der et "drev" som ikk har noget bogstav og som man kun kan se gennem windows instalationen... Det er på ca. 50 mb

Mvh.
Peter
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. januar 2005 - 19:02 #1
Harddisken vil passe fint i din bærbare.
Den lille partition er en diagnose partition og indeholder noget software som man kan få brug for hvis man har problemer med computeren. Men den er i daglig brug ligegyldig og behøver ikke være der.
Avatar billede peter.g Nybegynder
26. januar 2005 - 18:43 #2
Okay, tak skal du have...
Det er ikke aktuelt lige nu, ville bare høre om det kunne lade sig gøre...

Opretter du et svar så du kan få nogle point??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. januar 2005 - 19:16 #3
Det gør jeg da. Her er svaret :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. januar 2005 - 09:34 #4
Takker for point :)
Avatar billede peter.g Nybegynder
27. januar 2005 - 12:58 #5
Takker for svaret :)