Avatar billede radisson Nybegynder
25. januar 2005 - 14:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

USB device

Hej alle.

Jeg har et amitach USB flash drive, som jeg vil gemme nogle dokumenter på, men når jeg forsøger at gemme på Flytbar disk (D:) får jeg følgende meddelelse: Drevet D: er ugyldigt.Skriv et gyldigt drevbogstav. Eller denne meddelelse: Indsæt en disk i drev D:........ Fejlfinding siger, at enheden virker korrekt.. Det fatter jeg bare ikke. Hvad er der mon galt?

Mvh
Radisson
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. januar 2005 - 14:36 #1
Pröv at höjreklik på den og välg formater. Det kan väre det hjälper.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. januar 2005 - 14:36 #2
OBS. Tänk på at alt data forsvinder, hvis der er noget på den.
Avatar billede radisson Nybegynder
25. januar 2005 - 14:38 #3
Der er ikke noget på den, men når jeg forsøger at formatere, får jeg denne meddelelse: Der er ingen diskette i drev D. Indsæt en diskette og prøv igen....
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. januar 2005 - 14:39 #4
Har du prövet at sätte den i en anden USB-port?
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. januar 2005 - 14:40 #5
Körer du med Win98 eller XP?
Avatar billede radisson Nybegynder
25. januar 2005 - 14:41 #6
xp
Avatar billede radisson Nybegynder
25. januar 2005 - 14:42 #7
det hjælper ikke at skifte usb port...
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. januar 2005 - 14:44 #8
Hmmm. Prövet på en anden comp? Det kan jo väre devicen der er noget galt med.
Avatar billede jnx Nybegynder
25. januar 2005 - 14:45 #9
overvej om du ikke måske burde installere de rigtige driver til devicen. søg efter hvilken producent har lavet den og tjek deres officielle hjemmeside. Derfra burde du kunne hente de rigtige drivere og dermed få løst problemet.
Avatar billede radisson Nybegynder
25. januar 2005 - 14:45 #10
Ja jeg prøvede på en anden comp forleden.. der fik jeg godt nok samme meddelelse.. Det kan være den ikke virker mere så.
Avatar billede radisson Nybegynder
25. januar 2005 - 14:57 #11
det med at installere driver duer åbenbart heller ikke.... min computer går amok og genstarter... gamle lort! men tak for hjælpen. Jeg køber en ny en af dagene. Hvis du vil have point må du lige lave et svar.

mvh
Radisson
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. januar 2005 - 14:57 #12
jnx>>Der plejer kun at väre drivere til Win98 på USB-devicer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. januar 2005 - 14:58 #13
OK.