Avatar billede dutten Nybegynder
25. januar 2005 - 13:57 Der er 11 kommentarer

Fejl 28

jeg har lige formateret min puter, har xp home, og nu kan jeg ikke få lyden til at virke... når jeg går ud i enhedshåndtering og opdaterer driverne, melder den tilbage at det ikke kan lade sig gøre... og så skriver den fejl kode 28... hjææææææælp hva gør jeg???
Avatar billede htmlkongen Novice
25. januar 2005 - 14:14 #1
Har du prøvet at fjerne lydkortet og genstarte ? Så skulle den gerne finde driver... Ellers download AIDA32 og se hvad dit lydkort hedder og find exact driver... :)
Avatar billede dutten Nybegynder
25. januar 2005 - 14:34 #2
nu har jeg downloadet AIDA32 og fandt ud af at det hedder AC'97, men hvor henter jeg driveren?
Avatar billede kalb Nybegynder
25. januar 2005 - 14:57 #3
Avatar billede dutten Nybegynder
25. januar 2005 - 15:42 #4
har nu hentet driveren, og ja nu er den der igen.... men nu kan jeg ikke få lyden på.... snøft
Avatar billede kalb Nybegynder
25. januar 2005 - 16:15 #5
klik start->instillinger->kontrol->lydenheder
Avatar billede dutten Nybegynder
25. januar 2005 - 16:33 #6
jeg har osse været inde og indstille til det rigtige i lydenheder, det er en bærbar jeg har, og jeg har valgt stereohøjtalere til bærbær, men der kommer stadig ingen lyd
Avatar billede kalb Nybegynder
25. januar 2005 - 16:43 #7
er det til headset - har du plugget det i? så må du tage det ud.
har du også højreklikket på højtalerikonet i bundlinien?
Prøv også at genstarte maskinen.
Avatar billede kalb Nybegynder
25. januar 2005 - 16:47 #8
der er også nogle muligheder i programmer->tilbehør->lydstyrke
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2005 - 20:14 #9
http://www.viaarena.com/?PageID=2

Find den helt rigtige driver den vej - ved hjælp af Everest Home edition (som aida hedder nu) kan du finde de resterende oplysninger.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. januar 2005 - 21:10 #10
dutten>
Forkert kategori. Denne kategori er forbeholdt fejl ved selve Eksperten.

Husk: Orange boks = vigtig information

folkens> Vågn op :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2005 - 21:29 #11
ej...
Det plejer at være mig der belærer folk... ;)

(havde sgu ikke set det... :))