Avatar billede aciboy Nybegynder
25. januar 2005 - 12:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mappen Dokumenter er væk

Hej!

Jeg har lige købt mig en ny computer og smidt min gamle IDE-HDD over i den. Det virker fint, men jeg kan ikke komme ind i min dokumentmappe via den nye WinXP-installation jeg har lavet på min nye SATA-disk. Der ligger super mange vigtige ting i mappen, er der nogen der ved hvordan jeg kan få adgang til den?
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. januar 2005 - 12:48 #1
kan du ikke komme ind, eller kan du ikke se den?!
Avatar billede aciboy Nybegynder
25. januar 2005 - 12:49 #2
Jeg kan ikke komme ind, den nægter mig adgang til mappen. Men jeg skal jo finde den via Delte Dokumenter, eftersom det er ikke er WinXP'en på den disk der bruges...
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
25. januar 2005 - 13:06 #3
Kan hænde du kommer til at oprette en bruger med det navn du havde før. Ellers hvis du er logget ind som administrator, skulle du kunne komme til det og evt ændre rettigheder på mappen.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. januar 2005 - 13:07 #4
Avatar billede aciboy Nybegynder
25. januar 2005 - 13:16 #5
tak vejmand, det virkede! Hvis du lige sender et svar herind, får du dine points...
Avatar billede vejmand Juniormester
25. januar 2005 - 14:00 #6
Velbekomme, godt du fik det til at funke.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. juli 2005 - 08:40 #7
Kan her lukkes?  c",)