Avatar billede scorpion Nybegynder
25. januar 2005 - 01:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slette spørgsmål med fejl information

Hej

Jeg gerne bede jer slette et spørgsmål, jeg har oprettet?

Det gælder helt præcist følgende spm:

Hej på den anden Side

Jeg har fået vedlagt noget tekst der ikke er så hensigtsmæssig :-/

Hvis det er bedre/lettere for jer, at redigere spm. er helt helt fint med mig, vil bare gerne have det der står før 'Hej på den anden Side' væk.

På forhånd tak for hjælpen
Scorpion
Avatar billede bredker Nybegynder
25. januar 2005 - 06:15 #1
brug anmeld misbrug funtionen , så går det hurtigere
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2005 - 08:09 #2
Desuden, så er chancen for at bl.a. dem der abonnenerer på kategorien meget mindre ved bare at bruge anmeld :)
http://www.eksperten.dk/support/report.phtml?refs= - skriv dit brugernavn og sæt vinge i luk emne[r] samt en lille tekst om hvorfor det skal lukkes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2005 - 08:10 #3
Jeg tror det er lukket, men coadmin har glemt (som sædvanlig) at give respons...
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=scorpion&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede scorpion Nybegynder
25. januar 2005 - 08:20 #4
Jeg har oprettet den i misbrugfunktionen nu... tak for svar.

john_stigers > Den er lukket, men jeg vil gerne have den slettet eller redigeret.

Nogen som vil have lidt points?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2005 - 10:19 #5
???
Du har ingen spørgsmål med titlen "Hej på den anden Side"
???
Avatar billede scorpion Nybegynder
28. maj 2005 - 00:00 #6
Lukkespga. manglende respons.