Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. marts 2001 - 11:47 Der er 29 kommentarer og
2 løsninger

Lidt snyd igen...

Dette taler vist for sig selv...

http://www.eksperten.dk/spm/58433

NanoQ
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 11:54 #1
Der er nogen der aldrig lærer det!!!
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 11:56 #2
Hvem???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. marts 2001 - 11:57 #3
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:00 #4
fusk1 og fusk007, snyder.. De vil blive slettet meget hurtigt!
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 12:00 #5
Lad mig gætte: 2 idioter sidder i skolens frikvarter på computerne og keder sig.. Så skal de ind og være pisse sjove, og bruge en masse af de \"gode\" brugeres kræfter på at få dem slettet.. Skide sjovt, hva\'? Fandme god humor..
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:01 #6
Nej vi gør da ikke
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:02 #7
Nu har i indset at vi er 2!! :-) det er da et fremskridt!
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:09 #8
nomiz->

Hvis du syntes vi er sjove. Hvorfor er du så sur?
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:19 #9
Jeg synes ikke det er sjovt og jeg forlanger at dette forbliver på et helt seriøst plan for det var dog trods alt en bruger i nød som jeg hjalp - helt i tråd med ekspertens ånd!!!
Avatar billede fusk007 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:22 #10
ja nomiz->

du virker lidt useriøs for mig at se.
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 12:33 #11
http://www.eksperten.dk/spm/58445 Her fortsætter løjerne
Avatar billede fusk1 Nybegynder
21. marts 2001 - 12:37 #12
Løjerne!! Hvordan kan du være så munter i sådan en alvorlig situation???

Jeg synes det er meget grimt at brugere som dig og Nomiz opfører sig sådan!!!!!
Avatar billede adagio Nybegynder
21. marts 2001 - 12:39 #13
Hvad med at banne disse fuskere...

Og dommeren har truffet en afgørelse:

De er begge to skyldige i useriøsitet
Avatar billede vuffe Nybegynder
21. marts 2001 - 13:51 #14
fis af med jer pattebørn. Og lad vær\' med at sidde og svine andre ærlige folk til, der er alligevel ingen der synes at i er sjove, jo måske lige jer selv.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
21. marts 2001 - 14:13 #15
hey-> mon ikke fusk 001 og fusk 007 ville have dæmpet sige rimelig hurtigt, hvis de blev ignoreret....men NanoQ, nomiz, fcs og vuffe, gjorde lige præcis hvad der blev håbet på (I reagerede).

Tilmed, istedet for at dæmpe det ned, bliver det blæst op i endnu et spørgsmål...fusk\'erne for hermed ENDNU mere opmærksomhed en beregnet.

Jeg ved at disse reaktionere er i bedste mening. (jeg betragter også eksperten som et seriøst sted, der gerne skulle forbliver seriøst). Men tænk lige over hvad I gør :) jeg tror ihvertfald det hjælper at ignorerer det.

/kenneth

...og når fusk 001 og 007 kommenterer dette, skal I ikke forvente et svar (medmindre det er overordentlig kontruktivt).

Avatar billede nomiz Nybegynder
21. marts 2001 - 14:16 #16
kenneth:> Hvis vi ikke havde gjort noget ved det, ville han jo bare være 600 point rigere og \"leve\" videre på eksperten!
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
21. marts 2001 - 14:19 #17
nåh ja...det havde jeg lige glemt. sorry

..øv jeg troede lige jeg var så genial .
/kenneth
Avatar billede wikings Nybegynder
21. marts 2001 - 21:21 #18
Fusk007 - Fusk1 oprettet samme dag med 30 sek. forskel,,,,, Blink Blink!!! Spisefrikvater!!!
Avatar billede faggot Nybegynder
21. marts 2001 - 23:19 #19
FUSK 1 og 2 >> Hvor er det dejligt at der endelig er nogen som mig, som har indset denne sides virkelige potentiale......

Læg nu rigtig godt mærke til alle de røvsyge dødbidere, som ikke fatter at have det en smule sjovt... De stejler alle fuldstændig over jeres lille nummmer... Og hvorfor.... Tænk nu hvis i opnåede flere point i de har... UHA hvor ville det ikke være godt.. Så fuskere... I kan lige så godt lære det.... Det er et spørgsmål om hvor store boller man har, og da de fleste herinde tydeligvis ikke har særlig store boller er de nød til at konkurrere om point!!! YNKELIGT!!!

Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. marts 2001 - 08:07 #20
faggot, jeg tror du har misforstået konceptet bag Eksperten.

Eksperten er et seriøst forum til udveksling af IT viden. Ikke en legeplads for forstyrrede skolebørn.

NanoQ
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
22. marts 2001 - 08:14 #21
Hej nanoq!

Nej det er ikke en legeplads. Derfor er der også strengt forbud for eskimobørn på eksperten.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. marts 2001 - 08:17 #22
hans nielsen?
Avatar billede fusk1 Nybegynder
22. marts 2001 - 08:32 #23
http://www.eksperten.dk/spm/58445

Forklaringen er her nanoq...
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
22. marts 2001 - 08:32 #24
se \"nomiz lidt snyd igen\"

Avatar billede eskimobarn Nybegynder
22. marts 2001 - 08:33 #25
hans nielsen >>

MÅ JEG IKKE NOK GODT VÆRE HER HVA?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. marts 2001 - 08:48 #26
Selvfølgelig skal der være plads til humor. Men hvorom alting er, har i overtrådt reglerne på Eksperten. Skal Admin følge de gængse retningslinier, vil fusk1, Fusk007, hans_nielsen, saubermacher og sikkert også \"eskimobarn\" blive slettet.

Regler er til for at blive overholdt. Gøres undtagelser, er jeg bange for sådanne ting vil tage overhånd.

NanoQ
Avatar billede vuffe Nybegynder
22. marts 2001 - 09:11 #27
ha
Avatar billede fusk1 Nybegynder
22. marts 2001 - 09:37 #28
Hvilket også har været en pointe hele tiden i mit indlæg. Vi har undskyldt at vi gjorde det for hvis nogle andre ser - Hey, det er sjovt - og så gøre det selv, så bliver ekspoerten uudholdelig!

Så du har ret nanoq, det var måske forkert - eskimobarn kan roligt slettes - se på hans oprettelses dato. Han er ikke en af os...

Selvfølgelig ikke nogen undtagelser for os. Vi regner med at blive logget af - er der overhovedet nogen som har sendt den mail?
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:33 #29
Synes det er synd for admin, at hans db bliver fyldt op, med bare det rene PJAT !!!!

SKAM DIG FUSK1 og FUSK007!!!

FÅ JER ET

L-I-V ... = LIV ..

Skal jeg også forklare hvad et \"LIV\" betyder????

Det er sådan et alle mennesker har, undtagen lige DIG !!! (FUSK1 og FUSK007\")

FUSK 1 : Oprettelsesdato 2001-03-21 11:33:33
FUSK 007 : Oprettelsesdato 2001-03-21 11:33:50

HVOR AMATØR AGTIGT !!!!!
Hvornår Fa**** lærer i at  i ikke må snyde????????

Tsk tsk..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. marts 2001 - 10:25 #30
FUSK1 og FUSK007 er slettet
Avatar billede fcs Novice
02. april 2001 - 18:21 #31
nanoq>> Lukker du spørgsmålet??