Avatar billede petersen Novice
24. januar 2005 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke update AVG

Jeg har installeret Antivirusprogrammet og har brugt det i længere tid uden problemer, men nu kan jeg ikke længere opdatere det. Der står: Internal Virus Database is-out-of- date. Hvad er der galt?
Avatar billede cpufan Juniormester
24. januar 2005 - 18:59 #1
ja den har lagget lidt ind imellem,
har du opdateret til 7.0?
Avatar billede tkmbh Nybegynder
24. januar 2005 - 19:00 #2
Ja jeg har også haft lidt problemer med at opdatere min vers. 7.0.

Jeg prøver bare et par gange så er den der.
Avatar billede petersen Novice
24. januar 2005 - 22:46 #3
Når jeg prøver at opdatere får meldingen: Internetconnection has failed?
Avatar billede lx2ba Novice
24. januar 2005 - 22:56 #4
Du er nødt til at gå til hjemmesiden: http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5
Her kan du downloade den nye udgave af programmet, som i princippet er et helt nyt program.
Find linket:
avg70free_300a419.exe 7.0.300  til download helt nede for neden i en orangefarvet ramme.
Go' fornøjelse!
Avatar billede petersen Novice
24. januar 2005 - 23:44 #5
Tak, men jeg har i mellemtiden rodet lidt rundt. Jeg fandt programmet og åbnede et ikon, der kunne jeg opdatere, hvilket jeg gjorde og pludselig virkede det, hvorfor ved jeg ikke! Så det lille ikon nede ved uret er igen i fire farver hvor det før var sort og grå!
Avatar billede petersen Novice
24. januar 2005 - 23:47 #6
Ja, 1x2ba du burde vel have point, så læg et svar så får du !
Avatar billede lx2ba Novice
25. januar 2005 - 10:44 #7
Jamen, det gør jeg da gerne!
I øvrigt synes jeg, at AVG fungerer ganske udmærket, - har brugt AVG vel i snart 5 år.
Tak på forhånd for points.
:<D