Avatar billede urup Nybegynder
24. januar 2005 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sikkerhedspakke hos TDC

Kan man ikke downloade TDC sikkerheds pakke inden man har logget på ??

Jeg skal ud til en gammel dame og sætte hendes bredbånd op og vil gerne være fri for at skulle vente på at downloade det hele ???
Har jeg ikke ret i at man skal downloade den via nettet ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. januar 2005 - 16:30 #1
DEt har du ret i, og IMHO er den rikke ret god.

Du kan istedet hente gratis produmter, der er mindst lige så gode. F.eks. Sygates personlige firewall. Der er også masser af gratis antivirus produkter, såm kan hentesn ned på CD og installeres derfra
Avatar billede fromsej Praktikant
24. januar 2005 - 16:47 #2
http://www.eksperten.dk/artikler/144
http://www.eksperten.dk/artikler/254
Som minimum anbefaler jeg Spywareguard, Spywareblaster, IE-Spyad og IE Privacy Keeper, og Avast eller AVG Antivirus.
Mvh:
Fromsej/Team Spywarefri.
Avatar billede urup Nybegynder
01. februar 2005 - 21:19 #3
Svar lige fromsej
Avatar billede nimb Nybegynder
02. februar 2005 - 10:03 #4
Du kan sagtens donwload sikkerhedspakken fra TDC. Du skal bare online registrere "den gamle dame" først, så kan du fint download den .exe fil og brænde den ud på en skive. Når du har onlineregistreret hende får hun en email, via den kommer der en nøgle som du skal bruge under installationen.