Avatar billede sneakraid Nybegynder
24. januar 2005 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til portfolio.

Hej alle sammen :)

Jeg er i gang med at lave et portfolio, måske det ik et vilderen design... Men det er nu heller ik designet jeg vil ha jer til at bedømme.

Jeg vil høre om i kan hjælpe mig med at få min side til at virke sådan at "content" følger 100% "Teksten" på siden, i stedet for at den blir 100% af browseren. Tjek:

www.satneme.dk/lasse/
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2005 - 16:19 #1
du kan indsætte teksten i en Irfame

<IFRAME name=I1
src="nyheder_txt.html" frameBorder="0" width="539" height="383" align="middle"></IFRAME>
    <a name="arr1095">
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2005 - 16:21 #2
src= ændre du til din tekst.html f.eks
Avatar billede sneakraid Nybegynder
24. januar 2005 - 18:41 #3
Jeg skal satme ik bruge iframe, det er så klamt..

Jeg har stillet det op i en table, i den celle hvor "content" skal være har jeg sat php ind så den henter fra et andet dokument. Ville så høre om jeg kunne få den celle til at blive 100% efter indholdet af cellen, hvis man sætter <div> om noget tekst og placerer det et bestemt sted i cellen. Eller er teksten så ikke en del af cellen hvis jeg gør det ?

Ellers hvordan kan jeg bruge div til at sætte min side op, og få det billede der skal være "content" til at vise noget som står i en anden fil, ligesom med php ? hvis i forstår...
Avatar billede b_ball Nybegynder
24. januar 2005 - 22:03 #4
Lidt svært at hjælpe når den ikke virker i ens broser :-)
Avatar billede thereplacement Nybegynder
01. februar 2005 - 18:36 #5
IFRAME er en no go...
Avatar billede sneakraid Nybegynder
14. september 2005 - 12:59 #6
lol