Avatar billede arsdfarg Nybegynder
23. januar 2005 - 10:33 Der er 3 kommentarer

PC crashet og vil nu ikke tænde

Min pc er lige gået ned med et brag. Jeg sad og spillede på den, da den pludselig gik ud. Jeg har prøvet flere gange at tænde den, men der kommer kun strøm på i 2/10 sekund. Der er ikke noget synligt at se i kabinettet, men min køleren til min processor var helt vildt varm lige efter den gik ned. Det sædvanlige lys i min switch der indikerer at 'puteren er tilkoblet den lyser heller ikke mere.

Tekniske data:

P4 2 GHz
256 Mb PC2100 ddr-ram
M/B ECS P4S5A SIS (onboard lyd)
Winfast GeForce4 MX440, 64 Mb Ram
IBM Deskstar 120 GXP, 40 Gb + 20 Gb ukendt IBM
Lite-on CD-RW
Creative cd-rom drev

Jeg vil så gerne vide om det 100% sikkert kan siges hvilken del der er stået af, så jeg slipper for at skulle betale en forretning for at finde ud af det. Jeg vil hellere selv udskifte delen og spare de penge :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. januar 2005 - 11:16 #1
Det kan både være PSU, CPU og bundkort.

Til at starte med, ville jeg prøve med en anden PSU. Har du ikke mulighed for at låne en sådan, og så koble den til. ?
Avatar billede arsdfarg Nybegynder
23. januar 2005 - 11:55 #2
mon ikke jeg kan finde en jeg kan låne senere i dag.
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. januar 2005 - 16:29 #3
Hvordan går det her ? ? ?