Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 19:30 Der er 15 kommentarer

Vurdering af min hjemmeside - Tilbuds-oversigten.dk!

Hej alle.. :-)

Jeg er lige blevet færdig med min hjemmeside, og så vil jeg godt høre jeres meninger om den.

Linket er: http://www.tilbuds-oversigten.dk

Hvad syntes i? Både om indhold og design?

Mvh. Robin Z.
Http://www.tilbuds-oversigten.dk

Ps. Hvis jeg ikke må oprette sådan et emne her, så vær venlig at slette det! (Admin)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. januar 2005 - 19:37 #1
først og fremmest skulle det ligge  i design kategorien så havde det skam været helt lovligt at oprette det, men lad mig nu alligevel lige give dig en vurdering.

Det irritere mig grusomt at du har 2 scrollbars en inde i din iframe og en på din side. Selvom jeg bruger en forholdsvis høj opløsning.
Derudover kan jeg ikke læse hva der står på de faneblade kan simpelthen ikke læse teksten da den er for lille.

Ellers er farvevalget godt og den ser i en helhed godt ud
Avatar billede nopsen Ekspert
22. januar 2005 - 19:40 #2
du mangler at lukke nogen gamle spørgsmål og har ignoreret opfordringer om at lukke fra dem der har brugt tid på at hjælpe dig, b urde du ikke få styr på det inden du beder om mere hjælp?
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 19:41 #3
Mange tak fordi du gider give din mening! :-)

Kan jeg rykke det her emne så??

Der er mange som har sagt skriften er for lille på fanebladene, så jeg ændre det snart. - Det bliver jeg nødt til!

Men hvad skal der til før du f.eks. gad at besøge siden?
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 19:41 #4
Nopsen, jo jeg har ikke haft så meget tid. Men jeg ordner det nu så!
Avatar billede nopsen Ekspert
22. januar 2005 - 19:44 #5
fint nok :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. januar 2005 - 19:44 #6
for at jeg skulle besøge siden skulle det med skriftstørelsen ændres samt at der ikke var dobbelt skroll det bliver jeg meget hurtig træt af

og nej du kan ikke rykke indlæget men lad det ligge her folk skal nok vurdere alligevel
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 19:46 #7
Jeg prøver lige at ordne de 2 ting. Der går lige lidt, så skriver jeg lige herinde igen, når jeg lavet update. Så må du meget gerne sige din nye mening! :)
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 20:09 #8
Så har jeg ændret det!
Er det bedre??? :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. januar 2005 - 20:12 #9
langt bedre efter min mening
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. januar 2005 - 20:12 #10
svar - hvis min feedback ku bruges
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 20:23 #11
Jeg vil gerne have svar fra andre også.

Håber det er ok jeg deler points hvis andre også giver et svar.
Ellers får du dem! :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. januar 2005 - 20:25 #12
selvfølgelig vent bare en uges tid med at lukke
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
22. januar 2005 - 20:28 #13
Ok tak.

Jeg vil meget gerne høre andres mening om siden! :-)
Avatar billede ibleif Nybegynder
23. januar 2005 - 12:43 #14
Kommer der andre tilbud end hele Tradedoubler´s reklameudvalg? Ved godt du håber at lave penge på de bannere, men hvis det skulle virke mere seriøst (På mig i hvert fald) - så skulle det nok fremvise andet end det. For mig der virker det ikke somom at siden vil fremvise gode tilbud, men bare vise alle dem som Tradedoubler nu engang har i deres udvalg.

// Ibleif
Avatar billede zeth2610 Nybegynder
23. januar 2005 - 12:46 #15
Ja, jeg prøver at lave andre aftaler.. For Tradedoubler's netværk er ikke lige det helt store "reklame netværk" til hele min side.

Så jeg er igang med at finde ud af noget! :-)