Avatar billede ugur2002 Nybegynder
22. januar 2005 - 18:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

bundkort driver

jeg mangler en driver til m810d v7.5 driver til motherbordet lyd kortet og alle dens drivere hjelp tak
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
22. januar 2005 - 19:00 #1
og foresten hvem har produceret motherbordet ?
Avatar billede nopsen Ekspert
22. januar 2005 - 19:06 #2
jeg kan se at ECS står omtalt flere steder sammen med det model-navn, men jeg kan ikke finde kortet på deres side, så det er muligvis ikke dem.
hent dette program:
http://www.lavalys.com/products.php?lang=en
det kan fortælle hvilket hardware du har i maskinen og i nogen tilfælde komme med link til driverne.. ellers kopier loggen den laver herind.
Avatar billede nopsen Ekspert
22. januar 2005 - 19:08 #3
ups havde ikke lige tjekket din profil, du mangler at lukke de fleste af dine tidligere spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=ugur2002&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
få det ordnet inden du beder om mere hjælp.
Avatar billede nopsen Ekspert
22. januar 2005 - 19:11 #4
kan se jeg har opfordret dig til at rydde op i et af dine andre spørgsmål, men du reagerer ikke på det.
du skal huske at afslutte dem og give feedback til folk der bruger deres tid på at hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2005 - 19:13 #5
12 ud af 14 spørgsmål er ikke lukket
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
23. januar 2005 - 00:17 #6
nopsen det er fordi der ikke er nogle svar på dem så kan jeg ikke accepter og jeg ved ikke hvordan jeg skal lukke spørgsmålet
Avatar billede nopsen Ekspert
23. januar 2005 - 00:31 #7
ok du beder dem som du mener har besvaret dit spørgsmål om at lægge et svar, så kan du markere deres navn og acceptere.
hvis du ikke mener noget har hjulpet, kan du selv lægge et svar og acceptere det.
Avatar billede nopsen Ekspert
24. januar 2005 - 21:45 #8
kan du finde ud af det?
Avatar billede nopsen Ekspert
07. marts 2005 - 16:29 #9
halloooo??
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
27. oktober 2005 - 16:22 #10
lol