Avatar billede spliffo Nybegynder
22. januar 2005 - 04:12 Der er 6 kommentarer

er der luft i den?

Mig og en af mine venner har indgået et væddemål om hvorvidt der er lufttomttomt  i en harddisk i en harddisk? er der luft i en harddisk? håber at jeg får får hjælp
Avatar billede jack_hansen Nybegynder
22. januar 2005 - 04:27 #1
der er lufttomt i en harddisk ja... men man kan ikke sige at der er ikker "noget derinde" der er noget men ikke luft.... ellers ville den ikke fungere...
Avatar billede allanfo Praktikant
22. januar 2005 - 07:00 #2
Der er ikke lufttomt. Der er endda et hul i kabinettet, så trykket udenfor kan udlignes med trykket indenfor. Der sidder selvfølgelig et støvfilter i.
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. januar 2005 - 07:40 #3
Der er den samme luft i en HD, som omgivelserne, den befinder sig i.
Avatar billede spliffo Nybegynder
04. februar 2005 - 08:57 #4
hey kan du ikke lige skrive et svar allanfo
Avatar billede allanfo Praktikant
04. februar 2005 - 14:12 #5
Jamen det kan jeg da godt.
Avatar billede allanfo Praktikant
21. februar 2006 - 16:39 #6
Lukketid?