Avatar billede cantona2000 Nybegynder
21. januar 2005 - 23:05 Der er 2 kommentarer

XP Driver til Golf lasergame.

Halløj Gutter.

Jeg har overtaget et "lasergolfspil" fra en kammerat. Det er sådan et, hvor man slår med en lysdiode kølle hen over en baseenhed, den registrere så ens slag og sender det til spillet. I dette tilfælde Picture Golf "Harbour Town". I kan se spillet og base/køllen her; http://www.mindflux.com.au/products/sgi/pcgolf.html

Problemet ligger i at der kun medfølger drivere til 98, og at firmaet vist er lukket, da deres hjemmeside ikke eksistere mere. Men jeg håber så på, at der findes andre laser pointeres, hvorfra man så kan bruge deres XP driveres.
Nogen der kender nogen, eller et sted man bør kigge på nettet. Det kunne være fedt at spille TW2005 med sådan en device istedet for musen.....

Håber på input....

Med golfhilsen - Cantona Give
Avatar billede haverslev Novice
21. januar 2005 - 23:17 #1
Avatar billede cantona2000 Nybegynder
21. januar 2005 - 23:45 #2
Super det er nok lige hvad jeg skal bruge.... men det er ikke det program jeg har, så jeg mangler "grundprogramet" v. 1.0 som man skal upgrade fra. Nogen der har et link til hvor man kan hente det ? Jeg kan ikke se det på siden.... Vil tro det hedder Laser Golf v. 1.0.