Avatar billede tubes Nybegynder
21. januar 2005 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bro mellem to labtops

jeg vil lige høre om man kan lave en bro mellem to labtops trådløst ..

der er sikkert en post der omhandler dette problem men der er over 1800 poster sååå...

håber i han hjælpe mig...
Avatar billede kenp Novice
21. januar 2005 - 20:33 #1
ja det kan du da godt. Hvis dine trådløse netkort understøtter at køre peer 2 peer/ad-hoc netværk så kan du sagtesn gøre således, men der ska du kigge i egenskaberne for dine trådløsenetkort fo rat se om de er understøttet.
Avatar billede tubes Nybegynder
21. januar 2005 - 23:03 #2
takx .. har vist fundet ud af at hvis man skal gøre det skal begge maskiner ha sp2..

men 1000 tak ..
Avatar billede kenp Novice
21. januar 2005 - 23:51 #3
Næææ det behøver du skam ikke! hvis du kun har sp1 så skal du bare gøre det manuelt på dine kort.

(og hvis du skulle lukke igen skal du marker navn først)
Avatar billede tubes Nybegynder
22. januar 2005 - 00:05 #4
nå okay min fejl.. sorry. Men du må da giv mig ret i at  SP1 og SP2 ikke er glade for at "snakke" sammen over WLAN
Avatar billede kenp Novice
22. januar 2005 - 10:00 #5
De problemer har jeg ikke! så nej der er jeg ikke enig.