Avatar billede leblodia Nybegynder
21. januar 2005 - 14:59 Der er 1 løsning

2 samtidige Cisco VPN klienter via en Zyxel 642

Jeg har problemer med at få computere med en Cisco VPN klient til at koble op samtidig via en Zyxel 642. Den ene kommer fint på men den anden kan ikke. Hvis man så disconnecter den som kom på kan den anden fortsat ikke med mindre man genstarter routeren.

Jeg har indsat linien "ip nat incikeport on" i autoexec.net filen men det hjælper ikke.

Nogle forslag?
Avatar billede leblodia Nybegynder
04. februar 2005 - 18:42 #1
642 kan kun håndtere 1 VPN ad gangen :-(