Avatar billede pc-care Nybegynder
21. januar 2005 - 09:56 Der er 5 kommentarer

Problemer med javascripts i IE

De seneste par dage har jeg haft problemer med at få sider med java script til at virker ordentligt i min IE browser. Menuer med "popned" niveauer virker ikke, og f.eks. kan jeg ikek se undermenuerne her på eksperten.dk altså den hvor der f.eks står

Forside sektioner konto osv.

Nu har jegt installeret Mozilla, og så virker alle sider perfekt????

jeg har installeret JAVA pluginet fra SUN, og har også prøvcet at fjerne det for at installere det igen. Har tjekket at det ikek bliver blokket af windows firewallen ved at lave en undtagelse for det osv.....

hvad er problemet. Jeg har hørt om to andre som også har det, og det er også kommet inden for de sidste par dage der. har MS lavet opdateringer eller ngoet... jeg kan ikke se så nye opdateringer i Windows. Den sidste opdatering kom den 12/1 og der står godt nok noget med sikre sites og htmlhjælp osv. men har prøvet at afinstallere denne opdatering, og det var ikek den der gav problemerne.
Avatar billede the_ghost Nybegynder
21. januar 2005 - 10:13 #1
Det at du har hentet JAVA fra Sun, har overhovedet ikke noget at gøre med javascript.

Prøv at åbn IE og:
Funktioner >> Internetindstillinger >> Sikkerhed >> Brugerdefineret niveau >> Nede i bunden skulle der gerne stå noget med scripting. Sørg for at alle er sat til Aktiver.

Hvis dette allerede var tilfældet, så prøv:
Funktioner >> Internetindstillinger >> Slet Filer >> Sæt kryds ved "Slet offline indhold"
Avatar billede pc-care Nybegynder
21. januar 2005 - 19:43 #2
jeg har prøvet begge dele, men det hjalp ikke .-(
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2005 - 21:40 #3
<ole>

Det er en inkompatibilitet mellem XP/SP2 og Norton Firewall. Prøv at disable din firewall, så kan du se f.eks. denne side uden fejl  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede pc-care Nybegynder
22. januar 2005 - 22:11 #4
Jeg har ikke en Norton firewall installeret, kun den der følger med SP2. Så det er ikke der problemet ligger.
Avatar billede olebole Juniormester
22. januar 2005 - 23:00 #5
Prøv at slå den fra