Avatar billede annitta Nybegynder
21. januar 2005 - 00:48 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

ssl certifikat på iss 6.0

Jeg har prøvet at sætte dette her certifikat server op, men når jeg kommer til delen hvor jeg skal "requeste certifikat godkendelse", ved at gå ind på http://mindomæne/certsrv, efter at have oprettet certifikatet, kan den ikke finde siden./
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Avatar billede holmus Nybegynder
21. januar 2005 - 08:40 #1
Du skal sikre dig, at mindomæne/certsrv ligger i en sikkerhedszone, hvor indstillingerne står til lav sikkerhed... Ellers kan du ikke køre de applikationer der skal køres.. Mener desuden, at du skal have en Java Virtual Machine kørende deslige!
Avatar billede annitta Nybegynder
21. januar 2005 - 17:29 #2
ja jeg takker men lidt driller rig så fik jeg det til at virke nu så jeg accepter ´svar nu og tak for hjælp
Avatar billede annitta Nybegynder
21. januar 2005 - 17:32 #3
den vil ikke tag i mod accp..
Avatar billede holmus Nybegynder
21. januar 2005 - 17:35 #4
svarer lige igen! :)
Avatar billede annitta Nybegynder
21. januar 2005 - 17:43 #5
den vise accep afvis også selv om jeg tryk på accep..
Avatar billede annitta Nybegynder
21. januar 2005 - 17:47 #6
den vil stadig ikke er det experten de er galt med
Avatar billede holmus Nybegynder
21. januar 2005 - 17:47 #7
Du skal markere mit navn... ?!?
Avatar billede annitta Nybegynder
21. januar 2005 - 17:54 #8
oki det hjalp jeg har li et tilæge spørsmål om ssl vir det kun på nt og ikke på 32 bit og i øvert tak for hjælp
Avatar billede holmus Nybegynder
21. januar 2005 - 18:09 #9
Nej, det vil virke fint på de systemer du installerer det på, bare husk at det er sat op til den host du benytter, når du udsteder det! :)