Avatar billede demitjev Nybegynder
20. januar 2005 - 20:53 Der er 3 kommentarer

Asus A8V Deluxe skal have ATX-stikket ud, for at genstarte.

Hey!

Min helt nye pc vil ikke starte op, efter at den har været 230V strømstikket har været taget af, eller når den har været slukket.

Dvs. at jeg skal tage ATX-strømstikket ud af bundkortet, og sætte det i igen, og så kan jeg starte helt normalt igen.
Hvad kan dette skyldes?

Jeg kører med en 120gb MAXTOR SATA HD.
512 MB Kinston 3200 - Single channel, én blok, b01 slot.
Grafikken leveres af Sapphire Radeon 9600, 128 mb.
CPU: 1800 MHZ 3000+ AMD 64...

Den kører upåklageligt, alle strømforsyninger er fine, og den bliver 35 grader varm på cpu'en..
Har prøvet at resette bios, og kører default indstillinger.

NB: Bundkortet er kommet tilbage efter ombytning, da det var defekt da jeg modtog det første. Derfor mener jeg at det burde virke, da det er et "brugt" bundkort jeg har fået tilbage.

Håber meget I kan hjælpe mig - Mvh. Elmer
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. januar 2005 - 22:29 #1
Batteriet kan være fladt. !
Avatar billede jeppe7100 Nybegynder
21. januar 2005 - 23:49 #2
Har du et modem i..?
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. januar 2005 - 00:17 #3
Sker der noget her ? ? ? ?