Avatar billede misterbee Nybegynder
20. januar 2005 - 17:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ipaq 4150 med cbb gprs via sonyericcson K700

Der er åbenbart mange som har svært ved at få deres pocketpc på nettet. Jeg har nøje fulgt vejledningen som er på en anden tråd her med en Nokia og en ipaq2210 - og det burde være nøjagtigt det samme, men det er det ikke.

Jeg kan sagtens få gprs til at virke på mobilen, den henter fint mail etc - men jeg kan ikke gå på nettet via bluetooth fra min Ipaq 4150.

Hvis nogen har fået en SonyEricsson k700i til at fungere med en ipaq med pocketpc 2003, kunne jeg godt tænke mig at høre deres opsætning helt præcis.

Jeg bruger datakonto 1, og kalder derfor op til *99***1#

Jeg har været inde i advanced og skrive +cdgconf=1,"ip","internet", jeg har prøvet at aktivere og deaktiver headerkomprimering.

Jeg har prøvet med brugernavn "sonofon" og uden brugernavn

Jeg får samme fejl hele tiden "cannot connect for an unknown reason".

Jeg er lidt desparat, håber at en klog person sidder derude!
Avatar billede katborg Praktikant
02. marts 2005 - 17:47 #1
Jeg har en iPAQ og en Ericsson T610, hvor det virker uden problemer.

Bruger TDC, ringer til 98#1
Avatar billede katborg Praktikant
02. marts 2005 - 17:49 #2
På min tlf. har jeg under Datakonti en GPRS/WAP profil, med CID=1
Avatar billede misterbee Nybegynder
03. marts 2005 - 11:08 #3
Fejlen var at jeg skulle benytte datakonto nr. 4, sonofon GPRS.