Avatar billede galanthus Nybegynder
20. januar 2005 - 02:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pludselig ingen adgang til messenger

efter at have brugt msn messenger uden nævnværdige problemer i over et år, er det nu pludseligt umuligt for mig at få forbindelse.

Jeg har kan stadig uden problemer logge på fra andre maskiner, bare ikke fra min egen.

Har forsøgt at slå min firewall (blackIce) fra, men det gjorde ingen forskel.

jeg har også forsøgt med forskellige versioner af msn
6,2 påstår at mit logon navn og/eller password er forkert.
mens 7,0 beta siger at tjenesten ikke er tilgenglig for tiden. Begge dele er helt sikkert forkert!

Nogen ideer til hvad jeg kan gøre.?

tak ~C.
Avatar billede nipnik Nybegynder
20. januar 2005 - 10:26 #1
Har selv prøvet det før, og gjorde følgende.
Afinstallerede alt MSN Messenger under tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet.
Ligelede i kontrolpanelet, går du ind under brugerkonti, klikker på admin i bunden af vinduet, og derefter "admin af dine gemte adgangskoder"... slet den brugerkonti, som du har problemer med.
Gå ind i Internet Explorer, klik funktioner i menuen, derefter internetindstillinger. Slet alle dine Cookies. BEMÆRK !! Gør du dette, sletter den også alle de steder, hvor du har sat din PC til at huske brugernavn og adgangskode for automatisk login. Det er altså vigtig, at man kan huske sit brugernavn og adgangskode til de steder man evt. har oprettet sig som bruger på nettet.

Genstart og genindstaller MSN 6.2
Avatar billede galanthus Nybegynder
20. januar 2005 - 16:51 #2
Det lyder også rigitg fornuftig, jeg var helt glad mens jeg gjorde det...
Desværre havde det ingen effekt... øv.
Avatar billede galanthus Nybegynder
21. januar 2005 - 04:17 #3
Nå, men reformating og genindstallation løste problemet.
Avatar billede galanthus Nybegynder
20. februar 2009 - 11:51 #4
lukkes