Avatar billede mat Nybegynder
19. januar 2005 - 08:20 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

små puzzle spil

Hej

Jeg efterlyser links til små "tænke"-spil og puzzles (ikke puslespil). Gode eksempler er spil som Sokoban eller Pyramids Of Ra.

Post em if ya got em :)

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
19. januar 2005 - 08:24 #1
..og inden i nu overøser mig med links til diverse spilsites (eksempelvis shockwave.com) så er lidt kritisk sans på sin plads. Jeg skal bruge dem til inspiration så de må gerne være gode :)
Avatar billede mat Nybegynder
19. januar 2005 - 13:17 #2
"overøser" var så ikke det rigtige ord :/ ...
Avatar billede webcider Nybegynder
19. januar 2005 - 14:02 #3
Hej jeg kender en god klassiker der kræver en masse tænke kraft :)

Hvis du nogensinde har hørt om lemmings findes der en Java version og det vil jeg mene er en spille side :)

http://193.151.73.87/games/lemmings/
Avatar billede mat Nybegynder
19. januar 2005 - 15:04 #4
hehe, det er sgu nice :)

Jeg lader lige stå lidt åbent, i håb om flere bud på gode puzzles. Men du får selvfølgelig point for dit bud :)
Avatar billede miss-g Seniormester
19. januar 2005 - 17:26 #5
Kender ikke dem du nævner, men Lemmings er en klasikker *S*

Fandt denne side, hvis den kan bruges?
http://pbskids.org/cyberchase/games.html
Avatar billede miss-g Seniormester
19. januar 2005 - 17:29 #6
Denne havde jeg i min linksamling. Tonsvis af spil og der er også en Puzzle sektion *S* http://www.miniclip.com/puzzle.htm
Avatar billede mat Nybegynder
19. januar 2005 - 19:42 #7
Ah ja miniclip :) - mange tak for linksne indtil videre :)
Avatar billede mat Nybegynder
20. januar 2005 - 12:17 #8
nåmmen så lukker jeg og takker for jeres opmærksomhed

mvh mat