Avatar billede ronni112 Nybegynder
18. januar 2005 - 20:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tv vil ikke virke?

Jeg har lige købt et nyt 28" widescreen fra Harald Nyborg...
Tv´et kostede kun omkring 2000 kroner, så forventer ikke den vilde kvalitet...

Men har et problem! Den vil slet ikke modtage signal fra antenne!
Jeg sætter antennestikket i og lader den søge, men den finder intet!
Har netop sat antennestikket i et andet Tv der er på mit værelse!
Her virker det 100% uden flimmer...

Så har på fornemmelsen at Tv´et måske ikke virker?
Ihvertfald vil den ikke finde signalet...

Men det KUNNE jo være at det er mig der har glemt noget eller at der er en indstilling af en art der ikke er sat som den skal

Så er der nogen der har et forslag?
Evt nogen der selv har købt sådan et Tv (STEVISON 2800)
Eller er der måske et klogt hoved der kan spotte en klassisk fejl?
Alternativet er jo at jeg går ned i Harald Nyborg igen og får et nyt eller noget i den stil...
Men det ville jo være fedest hvis det blot var mig der manlger at ordne noget eller?

100 point til den der kommer med et forslag der får det til at virke :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. januar 2005 - 20:46 #1
Måske dumt spm.: Er der 'sne' på skærmen undervejs - eller bare 'sort' ?
Avatar billede ronni112 Nybegynder
18. januar 2005 - 20:55 #2
Sne... Masser af sne!
Så skærmen virker fint...

Jeg kunne heller ikke få den til at finde scart tilslutningen!
Satte min PS2 til scartstikket og tændte for PS2´en...
Tændte for Tv og har så både valgt AV1, AV2 og S et eller andet... :)
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
18. januar 2005 - 23:43 #3
totalt ukendt fabrikat. Umiddelbart lyder det som et defekt fjernsyn. Kan du se forskel på "sne" niveauet, når du sætter antennestikket i? hvis ja, så prøv om du har læst brugsanvisningen ordentlig igennem, hvis nej, tror jeg dit tv er defekt.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 05:59 #4
Når der ikke engang ka' komme noget som helst brugbart på skærmen selv med en kalibreret strikkepin -> Tilbage med skidtet.
Avatar billede ronni112 Nybegynder
19. januar 2005 - 23:35 #5
Lortet er leveret tilbage :)
Fik et nyt med... Og det virker :P

Ufatteligt at et helt nyt produkt kan være i uorden :)
Lukkes
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. januar 2005 - 19:48 #6
(Du tar' vel lige POINT selv ikk' ?)