Avatar billede craft Nybegynder
18. januar 2005 - 14:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stregformler (fysik/kemi) i Word. Hvordan?

Jeg er igang med at skrive en fysik/kemi-rapport, og vil i den forbindelse gerne have at vide, om der er en eller anden måde at få sat nogle stregformler ind i dokumentet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2005 - 14:33 #1
Jeb mener du kan bruge isisdrad til dette (sammen med word)

http://www.ch.cam.ac.uk/SGTL/MDL/ISISdraw.html
Avatar billede craft Nybegynder
18. januar 2005 - 14:46 #2
Jeg leder efter en gratis side. Det burde jeg måske have nævnt.
Avatar billede craft Nybegynder
18. januar 2005 - 14:49 #3
Aaah det ER gratis :)
Avatar billede craft Nybegynder
18. januar 2005 - 14:59 #4
Hvordan får jeg det ind i Word, og hvordan laver jeg en stregformel?
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2005 - 15:18 #5
Det er noget siden jeg selv kikkede på det. Som jeg huskede det så er der dels mulighed for screendumps som du så skær til i f.eks. paint. og du kan vist også gemme i billedformat (gif, jpg eller bmd) som så kan sættes ind i word, igen som jeg husker det
Avatar billede craft Nybegynder
18. januar 2005 - 15:30 #6
Okay, det virker. Tak for hjælpen!