Avatar billede ebbe Nybegynder
18. januar 2005 - 13:59 Der er 3 kommentarer

At vise hele teksten i en celle

Når jeg i et regneark (mange kolonner og rækker) i en eller flere celler har en rimelig lang tekst kan jeg ikke få vist hele teksten i cellen - ej heller udskrive.
Jeg har prøvet at formatere cellerne / justere / ombryde o.s.v men lige meget hjælper det
Avatar billede di8leva Nybegynder
18. januar 2005 - 14:09 #1
Hvis du taster noget i en cell, holder inne "alt" ock trycker enter så får du et linieskift. Det virker fint før mig. Hvis rækken ikke bliver større så kan du selv dra den til den størrelse du vil ha.
Avatar billede jkrons Professor
18. januar 2005 - 15:06 #2
En kolonnen i Excel kan højst vise 255 tegn i bredden. Skal der være mere end det, er du soom di8leva skriver, nødt til at have linjeskift.
Avatar billede ebbe Nybegynder
19. januar 2005 - 08:48 #3
Nu drejer det sig om at det er tekst, der er kopieret eller importeret via kommasepareret fil ind i regnearket.
Jeg har nu lagt mærke til, at når man vælger ombryd tekst, så er der en begrænsning på 409 tegn i "rækkehøjden" - kan dette omgås ?