Avatar billede hanus Nybegynder
15. januar 2005 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Suse ftp-server?

Hej!
Jeg har installeret SUSE 9.2 professional.
Jeg har problemer med at forbinde mig til SUSE'es FTP server og mirrors.
Fejlmeddelelsen er følgende: Ikke i stand til at oprette installationskilde fra URL ftp://ftp.suse.com/... Jeg har prøvet med alle tænkelige foldere, men får samme medelelse.
Nogen der har en ide til hvad jeg gør forkert?
Avatar billede lobster Nybegynder
16. januar 2005 - 19:58 #1
Prøv den her, den bruger jeg.

Server Name:
ftp.skynet.be
Directory on server:
mirror/suse.com/ftp.suse.com/suse/i386/9.2
Avatar billede rasmax Nybegynder
26. januar 2005 - 18:55 #2
ftp://ftp.suse.com er temmeligt tungt trafikeret
Brug istedet et spejl fra listen; http://www.novell.com/products/linuxprofessional/downloads/ftp/int_mirrors.html