Avatar billede syko Praktikant
13. januar 2005 - 22:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af copyright

Heh, har prøvet enkelte gange, når jeg skal brænde en dvd, at når den ca har gjort halvdelen, stopper den og siger en fejl med mange andre virker den fint. Kan der være copyright? og hvis nogen der ved hvor man kan få et program til at fjerne den?
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. januar 2005 - 22:40 #1
prøv at lave et image af cd'en først ... og så brænd den bagefter ... kan være det er bufferen (hvis sådan en haves) der failer.
Avatar billede syko Praktikant
13. januar 2005 - 22:43 #2
hmm image? hvad er det lige det er?

Har prøvet at ligge filmen ind på harddisken og det kan den heller ikke den gør bare det samme
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. januar 2005 - 22:44 #3
Hvilket program bruger du til at brænde med ?
Avatar billede syko Praktikant
13. januar 2005 - 22:44 #4
Nero 6
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
13. januar 2005 - 22:52 #5
Find CloveDVD2 det kan rippe langt de fleste, jeg har ikke prøvet nogen den ikke kunne endnu... men det skal være 2eren for nr 1 af den havde samme problem som det du skriver om....
Avatar billede bootie Nybegynder
13. januar 2005 - 22:52 #6
Prøv med DVDShrink
Det er et fixt lille tool som dekryptere og komprimere.
Jeg har endnu ikke mødt en DVD den ikke har kunne kopiere

Og så er det freeware :)

http://www.dvdshrink.org/what.html
Avatar billede tjaz Nybegynder
13. januar 2005 - 22:54 #7
Hvis du under "Nero Express" vælger "Image Recorder [DVD]" der hvor du vælger hvad du vil brænde og så vælger "Copy Entire Disc" bagefter vil du blive bedt om at gemme en fil på din pc... når den er færdig med det vælger du din brænder der hvor du før valgte "Image Recorder [DVD]" og så trykker du "Disc Image og Saved Project" så bliver du bedt om at vælge dit image som du lige har lavet og så kan du brænde det.

Et image er som navnet siger, et "billede" af dvd'en som bliver lagt på harddisken ... inden du brænder bør du nok se hvor meget filen fylder for nogle dvd'er fylder mere end 6 gb og det har den lidt svært ved at klemme ned på en 4,7 disc (kan også være derfor den går i stå).

Hvis det ikke virker er det muligt at det er copyrights der forhindre dig i at brænde den.
Avatar billede syko Praktikant
13. januar 2005 - 22:54 #8
_smoelf_ har du en ide til hvor jeg kan finde det?

Bootie det har jeg prøvet og det virker stadig ikke
Avatar billede patrion Nybegynder
13. januar 2005 - 23:01 #9
Hej
Du skal have dette lille program.
Det afdekoder cd/dvden før det når dit brænderprogram eller andet software.
http://www.slysoft.com/da/anydvd.html
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
13. januar 2005 - 23:46 #10
Det må man jo ikke sige herinde så... :)

http://www.slysoft.com/da/anydvd.html

det er det der er inde i clonedvd2 plus det er de samme der har lavet det sammen med clonecd også... havde ikke lige set det i den udgave patrion linker til... ))
Avatar billede blackmagic Nybegynder
14. januar 2005 - 02:32 #11
Brug dette program DVD Region+CSS Free, det understøtter ALLE brænderprogrammer, lægger sig i bagrunden på din PC og overvåger dit system om der skulle være koder, copyright m.v.

Hentes her:http://www.dvdidle.com/

Hilsen

BlackMagic
Avatar billede patrion Nybegynder
18. januar 2005 - 08:38 #12
Problemet løst?