Avatar billede kastrup Nybegynder
13. januar 2005 - 18:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Thomson DTH 220 DVD

Hej er der nogen der kan hjælpe mig jeg har en Thomson DTH DVD som slet ingen ting vil der er ikke engang lys i standby lampen på den når jeg sætter den til, tror lidt det er strømforsyningen i den men ved det ikke.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig

På forhånd TAK

MVH Morten
Avatar billede freehelp Praktikant
13. januar 2005 - 18:36 #1
Avatar billede freehelp Praktikant
13. januar 2005 - 18:37 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=kastrup&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

og få kigget på resten af alle dine ubesvaret spørgsmål..

Håber ikke folk hjælper dig før dette er bragt på rette kurs
Avatar billede kastrup Nybegynder
13. januar 2005 - 19:34 #3
ja det er ikke nemt når men ikke her den helt store erfaring med denne har hjemmeside. Men hvis det er den hjælp man kan få så kan det være lige meget !!!
Avatar billede freehelp Praktikant
13. januar 2005 - 19:42 #4
Avatar billede ladyhawke Novice
13. januar 2005 - 19:46 #5
Du kan normalt sagtens få hjælp her, men der er retningslinier man skal/bør følge: se f.eks. 2.1.11 her: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Den faglige afdeling i dit spørgsmål vil jeg overlade til nogen der ved mere, men hav lidt tålmodighed og lad være med at blive stødt over dem der vil hjælpe dig med at bruge eksperten...
Avatar billede kastrup Nybegynder
13. januar 2005 - 19:56 #6
er der nogle der har nogle brug bare svar, så skriv venligst. Og ikke bare en masse regler
Avatar billede ladyhawke Novice
13. januar 2005 - 20:05 #7
Hvor meget erfaring har du med elektronik og hvor gammel er maskinen? Jeg tror det kræver nærmere inspektion at finde ud af og hvis den stadig har garanti ville jeg benytte den.

Ellers kan du prøve at skille den ad og pusle lidt med et multimeter, men selvfølgelig kun hvis du har begreb om hvad du laver.

Alternativt kan du få en radi/tv mekaniker til at kigge på den, men det lan sjældent betale sig.
Avatar billede kastrup Nybegynder
14. januar 2005 - 11:21 #8
Det var nu mere hvis der var nogle der var nogle der har nogen arfaring med denne dvd. Været ude for samme problem. Det ser ud til diode broen er iorden. men så kommer der en masse komponenter jeg ikke kender og så var det jeg tænkte om der var nogle der havde været ude for noget lignede.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. januar 2005 - 11:34 #9
Har desværre ikke sådan én...
Avatar billede freehelp Praktikant
14. januar 2005 - 15:21 #10
Så kom der en typisk tøsedrengs kommentar i min karme fra denne tråd.

Tommel op for de små latterlige tøsedrenge, som gemmer sig bag mors skørt *GH*
Avatar billede kastrup Nybegynder
27. august 2006 - 02:00 #11
lukker