Avatar billede paseo Nybegynder
13. januar 2005 - 17:42 Der er 6 kommentarer

Problem med Creative Zen Xtra

Hej, jeg har en Creative Zen Xtra, den kan ikke længere, læse, skrive eller slette i "Data Libary" mens den sagtens kan i "Audio Libary", hvad kan værer årsag til det ??
på forhånd tak...
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 18:42 #1
Måske du har hevet datakablet af uden at koble fra?

Koble den til din pc.. højreklik på den inde i Denne Computer og gør scandisc på drevet.
Avatar billede paseo Nybegynder
13. januar 2005 - 18:45 #2
hmm.. har en anden en os som er en iRiver IGP-100 den fungere som en ekstern harddisk mens den her kan man kun få forbindelse til ved hjælp af en driver og et specielt program..
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 18:49 #3
Kender ikke iRiver IGP-100, men den behøver ikke nødvendigvis være plug & play som de fleste fra Creative er:)
Avatar billede paseo Nybegynder
13. januar 2005 - 19:11 #4
den virker fint som en plug & play enhed hvis man bare skal have musik over.. men den kræver den der Creative Nomad Explorer hvis man vil bruge den til "ikke mediefiler"..
Men den der Nomad Explore, fejler hver gang man prøver og ændre noget af det der ligger der på.. den viser at tingene er slettet og man kan ændre filnavne, men lige så snart man opdatere er det hele til bage som før.. og hvis man vil skrive eller læse filer får man bare en fejl meddelse..
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 19:28 #5
Jeg har nemlig en Creative Muvo 2 4GB bruger den også som hd, men udelukkende via. plug and play hvor jeg så ser det som et normalt drev.. det skete så at jeg glemte af bruge det der "safe un-plug" og så kom der fejl på på den.. det stod dog i manualen at man bare skulle bruge scandisc så tjek din manual om ikke der står et råd der
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 17:22 #6
kigget i manualen? det næsten sikkert der står hvad man skal gøre.. tjekke