Avatar billede tiger2003 Nybegynder
12. januar 2005 - 23:24 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Billede til logo, hvor? Måske en tegner i blandt jer?

Jeg skal bruge en ørn til et logo(tegneseriebillede). Det skal være en flot en der ser sådan lidt sur ud. Jeg har allerede fundet en, men til min store skuffelse var der selvfølgelig copyright på, så jeg tænkte på om der var nogle af jer der kendte en side, som har nogle flotte billeder uden copyright, eller måske sidder der en ude blandt jer, som har lyst til at gå i krig med at tegne en flot ørn?

Tiger
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 00:07 #1
Avatar billede tiger2003 Nybegynder
13. januar 2005 - 00:14 #2
Den er ellers meget flot, men er du god til at tegne? For jeg har en du kan tegne efter hvis du vil. Jeg skal helst bruge sådan et rimelig professionelt billede med al respekt for din tegning der :)

Tiger
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 00:20 #3
10 min i photoshop ;P

Ja, du smider bare link op..  Så kigger jeg på det imorgen, hvis tiden er der (;
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 00:21 #4
Forstår bare ikke..  et rimeligt professionelt billede af en ørn <> tegneseriebillede!? :o

Glæder mig til at se hvad du finder frem :D

  -  nat nat (;
Avatar billede tiger2003 Nybegynder
13. januar 2005 - 00:25 #5
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 00:32 #6
kigger på det...  der er bare lidt langt fra den også en tegneserie ;P
Avatar billede bill20 Nybegynder
13. januar 2005 - 09:32 #7
Avatar billede tiger2003 Nybegynder
13. januar 2005 - 15:39 #8
Flot tegnet Bill, men ikke helt som det andet. Jeg har prøvet at maile til ham der havde ophavsret til billedet, men han har ikke skrevet tilbage. Got-it? Noget nyt?

Tiger
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2005 - 21:39 #9
Jeg har forsøgt, men kan ikke klare at tegne den slags - her er forsøget :)
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/ny-oern.gif
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 23:42 #10
Eftersom billedet af den ørn ikke har copyright på, men det han har på er at han har smækket 2 billeder oveni hinanden, så ser jeg intet problem ;P

www.got-it.org/stuff/Eagle.JPG
Avatar billede got-it Nybegynder
13. januar 2005 - 23:45 #11
Avatar billede tiger2003 Nybegynder
14. januar 2005 - 00:02 #12
Tak for det got-it. Bruger det!