Avatar billede lingodingo Nybegynder
12. januar 2005 - 21:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Balthers Graphic Groove Box et program og et site

Hej
Har lavet et nyt site hvor du kan download et freeware program jeg har lavet. (Video, Moving visuals, Flash og 3D real-time manipulation)
Jeg vil være taknemmelig for feedback, dels på site og har du også prøvet programmet er jeg også taknemmelig i en konstruktiv kritik, tak for det
Balther
http://www.balther.dk
Avatar billede Jman Praktikant
12. januar 2005 - 22:02 #1
Hvilket af dine spørgsmål skal vi helst besvare og hvilket vil du lukke med det samme (ref: http://www.eksperten.dk/spm/580125) ?
Avatar billede lingodingo Nybegynder
12. januar 2005 - 22:17 #2
Da det er et designer forum er spørgsmålet sigtet mod mit web design, men mit program kan bruges af designer til at sætte liv i grafik mm så derfor nævner jeg også dette.
MVH
Balther
http://www.balther.dk
Avatar billede Jman Praktikant
12. januar 2005 - 23:04 #3
hmm.. men det var såmænd bare lige for at gøre opmærksom på at du ikke må have to identiske spørgsmål åbne samtidig
Avatar billede lingodingo Nybegynder
13. januar 2005 - 00:08 #4
Hej Superior
Blev forsent klar over at feedback og bedømmelse var under samme "tag". Kan jeg få dig til at slætte dette indlæg? Tak
MVH
Balther
Avatar billede Jman Praktikant
13. januar 2005 - 00:28 #5
øøøhm nej... men du kan svare selv og acceptere - så er spørgsmålet lukket
Avatar billede lingodingo Nybegynder
13. januar 2005 - 18:32 #6
Ok det gør jeg så men inden da vil jeg lige give en bedømmelse: Skide godt Egon... nå ja jeg er måske ikke den rette til det;-)
Balther
Avatar billede Jman Praktikant
18. januar 2005 - 02:52 #7
husk at acceptere dit eget svar, så spørgsmålet lukkes :o)