Avatar billede sushiespice Nybegynder
12. januar 2005 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

adserver.adtech.de og banner.brand2brand.com

Hej med jer,

når jeg skal ind på eksperten kommer der et vindue op hvor jeg skal logge ind på adserver.adtech.de og dk-kogebogen.dk skal jeg logge ind på banner.brand2brand.com

Jeg kan bare trykke annuller, men de vinduer kom op rigtig mange gange mens siden loader.

Hvordan slipper jeg lige af med det, for det er temmeligt belastende :-|

Venligst,
Sushie Spice XXX
Avatar billede fromsej Praktikant
12. januar 2005 - 15:34 #1
Find din Hostsfil, den ligger her i XP:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Åbn den med notesblok, og slet alle linier der refererer til adserver og de andre problemer du har.
Avatar billede sushiespice Nybegynder
12. januar 2005 - 17:10 #2
Øhhh... nu kan jeg slet ikke komme ind på dk-kogebogen.dk ?
Den skriver: "Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er midlertidigt ikke-tilgængelig." og jeg "glemte" vist at gemme det der stod i den fil hvor jeg slettede tingene fra :-/
Avatar billede sushiespice Nybegynder
23. januar 2005 - 23:09 #3
Nåh, nu virker det da heldigvis igen :-)
Avatar billede sushiespice Nybegynder
23. januar 2005 - 23:10 #4
Øhhh... ville du have point så? :-D
Avatar billede sushiespice Nybegynder
13. januar 2007 - 16:22 #5
Ja, så tager jeg dem altså selv... jeg vil ikke have point ude... det får jeg stress af *g*
Avatar billede fromsej Praktikant
13. januar 2007 - 16:47 #6
Bare i orden.*S*