Avatar billede 061070 Nybegynder
19. marts 2001 - 21:21 Der er 2 kommentarer

OK er der en der vil komme med et bud på det her ?

jeg skal bruge det nu. så vis der er en som ville finde det for mig, vil jeg vær glad
jeg læser ikke så godt så det er der for jeg ikke kan finde det selv.

sig hvor mange Point du vil ha  OK
  http://www.eksperten.dk/spm/57991 der er det her spørgsmål.
Avatar billede abpdk Nybegynder
19. marts 2001 - 21:25 #1
Inden du bliver angrebet synes jeg lige du skal vide at folk her omkring ikke kan lide at man indsender det samme spørgsmål to gange.
Avatar billede lrj Nybegynder
19. marts 2001 - 23:54 #2
...overhovedet ikke. Så tag lige og luk det her!