Avatar billede 9ki Nybegynder
12. januar 2005 - 01:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

icemat vs. icemat 2nd edition

1) Hvad er forskellen på en icemat og en icemat 2nd edition?

2) Er skidtet compatibelt med: microsoft wireless intellimouse explorer? (har hørt at icemat´s blev lavet specielt til logitech´s mus)

3) helt andet men, hvad er det super gode ved en laser mus?
Avatar billede nopsen Ekspert
12. januar 2005 - 01:50 #1
den er 44% større.
Avatar billede nopsen Ekspert
12. januar 2005 - 01:52 #2
laser mus har en høj opdaterings hastighed, men har set i tests at der er problemer med at de glipper hvis man kommer til at løfte musen, for eksempel i spil.
Avatar billede nopsen Ekspert
12. januar 2005 - 01:58 #3
de fleste optiske mus kan køre med dem, nogen kræver dog at man sætter de små teflon stykker på musen for at det glider ordentligt.
Avatar billede 9ki Nybegynder
12. januar 2005 - 12:04 #4
tak for hjælpen nopsen :-)
grunden til spørgsmål nr. 2 var at jeg havde købt en sort steelpad men den virkede min mus overhovedet ikke på...
Avatar billede nopsen Ekspert
12. januar 2005 - 16:19 #5
selv tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2005 - 20:05 #6
nopsen> de glipper i spil ja, de er jo ikke lavet til at kunne læse underlaget på flere centimeters afstand (prøv at løfte en kuglemus og se om den glipper...)
Avatar billede nopsen Ekspert
13. januar 2005 - 18:48 #7
john stigers> jo det samme gør optiske mus hvis man løfter dem for højt, der skal bare mere til.. med laser musen mister den kontakten hvis man løfter den det mindste, efter hvad jeg har læst.