Avatar billede e-doux Nybegynder
11. januar 2005 - 21:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Shutdown -a - hvordan

Jeg sidder med en maskine med Windows 2000 pro, hvor blaster kommer med det legendariske 60 sekunders nedtælling. I XP kan man jo bare åbne "kør" og skrive shutdown -a for at bremse genstartningen af maskinen, men Windows 2000 har ikke denne mulighed. Hvad gør man så?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2005 - 21:50 #1
http://www.eksperten.dk/spm/573724

Husk at bruge søgefunktionen ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2005 - 21:52 #2
Desuden vil du sikkert også kunne bruge noget af dette: http://www.spywarefri.dk/virus.htm#sasser
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2005 - 21:55 #3
http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=e-doux

Jeg stopper hjælpen her.

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=e-doux

nederst er dine åben spøårgsmål - er det SÅ svært at give feedback eller lukke dem?
Avatar billede kalp Novice
11. januar 2005 - 22:14 #4
e-doux>> husk at acceptere folks svar :)
Avatar billede e-doux Nybegynder
11. januar 2005 - 22:44 #5
Har læst 15-20 spørgsmål sider igennem, uden held. Men dit/John Stigers link var ikke dårligt. Men jeg er bare ikke interesseret i at formatere computeren, da da der ligger flere koder, (i *'er) jeg ikke kender, og det er min kære nabo's computer...

Man må da kunne gøre noget for at forsinke genstartelsen af computeren
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. januar 2005 - 22:51 #6
Drop formatteringen og gør alt det andet :)
Avatar billede e-doux Nybegynder
11. januar 2005 - 23:06 #7
Kan jo ikke nå at gøre noget som helst John, den genstarter efter 60 sek. Og det vindue kommer efter max 10 sek
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2005 - 19:56 #8
Jeg går ud fra du fik løst problemet siden du har accepteret mit svar?
Avatar billede e-doux Nybegynder
16. januar 2005 - 17:12 #9
Nej, det lykkes aldrig.
Er kommet til den konklusion at det ikke kan lade sig gøre at redde en Windows 2000 maskine, uden at formatere.