Avatar billede sakul Praktikant
11. januar 2005 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

underligt trådløst net problem , hjæælp!?

Hej alle på eksperten.
Jeg har været ude og investere i et trådløst netværk..
Mere præcist en router: NETGEAR WGR614 se mere her : http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38805
Og et enkelt trådløst netværkskort også fra Netgear :NETGEAR WG111 54 Mbps Wireless USB 2.0 Adapter se mere her:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103321

Mit problem er som følger: jeg installere først softwaren som beskrevet i manualen til netværkskortet, dernæst sætter jeg det trådløsenetværkskort i usb pporten, det der så sker er at pcén går i sort, og genstarter... jeg har pråvet på mine 2 laptops også, og det er det samme problem..

Det skal nævnes at jeg aldrig før har sat et trådløst netværk op, har dog i flere år fumlet med lan på hjemme niveau...  på alle 3 pcér er der installeret xp..
Avatar billede badazz Novice
11. januar 2005 - 21:32 #1
prøv evt at hente nyeste drivere på netgears hjemmeside...
eller fjerne alle drivere igen. og se om windows eks. selv kender usb nekortet..
Avatar billede kenp Novice
12. januar 2005 - 10:31 #2
eller byt netkortet kan tyde på der måske er fejl på det.
Avatar billede holck Nybegynder
12. januar 2005 - 15:28 #3
Ja, jeg er enig med kenp
Avatar billede sakul Praktikant
10. marts 2005 - 12:02 #4
tak for hjælpen ...driveren hjalp.. smid et svar..;)
Avatar billede lnj Nybegynder
13. marts 2005 - 01:03 #5
problem er hvis du kører xp og sp2, det kan netgear ikke kører, prøvet med en MR814  router og MA111 USB netværkskort.
Avatar billede sakul Praktikant
08. maj 2005 - 15:53 #6
hmm