Avatar billede dulli Nybegynder
11. januar 2005 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Projektstyring/oversigt via intranet PHP/MySQL

Hej,

Jeg har brug for en open source PHP intranetløsning, som jeg selv kan modificere.

Funktionaliteten handler om at en lille gruppe af folk skal kunne bruge denne løsning til at skabe et overblik over igangværende projekter, herunder tidsperiode, status, hvem der er ansvarlig etc. - gerne med en grafisk fremstilling ala et GANT diagram.

Jeg har set på http://www.phprojekt.com/ som vil kunne dække mine behov. (Jeg har set demoen på http://www.phprojekt.com/demo.php)

Problemet er at jeg skal oprette en config.inc.php via et andet php-script som kræver at jeg skal kunne skrive til serveren, hvilket jeg ikke har rettigheder til.

Mine spørgsmål er derfor; er der nogen der kender en bedre open source løsning til dette, der ikke kræver skriverettigheder til server, eller kan jeg løse mit eksisterende problem med "phprojekt" på en anden måde?

- dulli
Avatar billede moocher Nybegynder
11. januar 2005 - 13:32 #1
Hvor skulle dataene gemmes hvis du ikke har skrive tilladelse til serveren?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
11. januar 2005 - 13:45 #2
Du kunne editere config filen manuelt inden du lagde den op
Avatar billede dulli Nybegynder
11. januar 2005 - 14:01 #3
ja ok... fandt ud af at jeg faktisk kan redigere rettighederne på serveren. Undskyld besværet... :)