Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2005 - 10:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Job - webprogrammør

DANSK FRI FERIE søger lige nu en webprogrammør med ambitioner om at være med til at videreudvikle vores onlinebookingsystem til at blive nettets bedste og mest brugervenlige system til bestilling af ferieoplevelser.

I samarbejde med et team som idag tæller 2 udviklere og en designer skal du bl.a. arbejde med udvikling, vedligeholdelse og programmering af webbaserede:
• bookingsystemer.
• backoffice systemer.
• intranet.
samt vedligeholdelse og programmering af vores mange hjemmesider.

Du vil komme til at være med i forskelligt projektarbejde og med udvikling af helt nye løsninger som skal fremme oplevelsen af at være kunde hos DANSK FRI FERIE.

Vi forventer at du er fortrolig med:
• HTML
• CSS
• XML
• ASP
• ASP.net
• SQL

Ansøgningsfrist:

Ansættelsesdato:
Ansættelse hurtigst muligt

Spørgsmål eller ansøgninger kan sendes til kila@friferie.dk - eller via MSN kim@soze.dk hvis jeg er heldig at finde online der.
Avatar billede keysersoze Guru
13. januar 2005 - 12:33 #1
Slet ingen? og jeg som troede der var mange som manglede et job...
Avatar billede strafenmacher Nybegynder
14. januar 2005 - 15:39 #2
Dansk Fri Ferie.

Jeg er meget interesseret, og vil sende en ansøgning i løbet af dagen.

Mvh.
Henrik Poulsen
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2005 - 21:34 #3
luk