Avatar billede mettecarsten Nybegynder
10. januar 2005 - 21:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs opkobling efter formatering

Trådløs opkobling efter formatering  60 point fra mettecarsten

X Hej eksperter

Jeg har netop lige formateret min harddisk (1. gang efter levering fra Dell). Da jeg fik computeren leveret, kunne jeg med det samme komme på internettet via computerens trådløse forbindelse og mit eget accesspoint.

Nu har jeg så formateret og installeret det hele igen, men nu kan jeg så ikke komme på internettet. Computeren kan godt finde det trådløse netværk og viser det som "Tilgængelige trådløse netværk". Nedenfor står der, at "Dette trådløse netvært kræver, at der bruges en netværksnøgle (WEP). Hvis du vil have adgang til netværket, skal du skrive nøglen og derefter klikke på Opret forbindelse"

Sidste gang skulle jeg ikke indtaste en sådan netværksnøgle og har umiddelbart heller ikke nogen. Hvad betyder dette? Er det bare noget, som jeg kan "slå fra"?

På forhånd tak.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 21:19 #1
Avatar billede madsgr Nybegynder
10. januar 2005 - 21:21 #2
jeg tror du kan få den nøgle hos din internetudbyder...

fx cybercity.

prøv at ringe til dem det gjorde jeg og jeg blev guidet hele vejen igennem... eller min far blev :D
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
10. januar 2005 - 21:42 #3
Jeg har lige fået løst problemet ved hjælp af http://eksperten.dk/spm/407482
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
10. januar 2005 - 21:44 #4
Lukker derfor spg.