Avatar billede madsgr Nybegynder
10. januar 2005 - 19:48 Der er 5 kommentarer

hvilken en media player er bedst?

hej allesammen...

kort og godt!
hvilken media player er bedst ????

den skal understøtte alle filer inc wma...

jeg blev lidt trær af wmp da den sagde noget med licens for at kunne afspille en simpel wma fil !!!

programmet skal primært bruges til afspilning af lyd filer men dvd afspiller ville også være rat at have :D

det gør slet ikke noget at programmet koster noget da min fars
firma betaler :D

på forhånd tak !!!

185 point på spil her
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
10. januar 2005 - 19:52 #1
Jeg synes VLC og BSPlayer er nogle af de bedste på nettet. OG de er helt gratis.

VLC:
http://www.videolan.org/vlc/

Bsplayer:
http://www.bsplayer.org/
Avatar billede madsgr Nybegynder
10. januar 2005 - 20:00 #2
nej....

det skal bare være en helt normal player som real eller winamp !!!

ville bare høre hvilken en er bedst ???

de to der kender jeg altså ikke og jeg tror jeg holder mig til nogle af de kendte afspillere
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 20:01 #3
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 20:02 #4
Hvis du spørger efter om winamp eller windows media player er bedst.. så winamp!
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:50 #5
kunne du bruge mine forslag og kommentare?