Avatar billede far_mand Nybegynder
10. januar 2005 - 18:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CS Source problem

Hej,,

Som overskriften siger har jeg et problem med min CS Source!

De maps hvor der ligger våben rundt omkring, der er problemer eller så skal det være sådan.
- Når en runde starter kan jeg knap nå at gå ind i et våben før de forsvinder, og hvis jeg får et har jeg ikke noget til reeload eller noed.

Også nogle baner er alt bare pink, har jeg dog kun oplevet et par gange.

Jeg ved ikke om det skal være sådan eller hvad?

Det burde ikke være min PC, for den er da rimelig ny.

Jeg håber i forstår spørgsmålene!
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. januar 2005 - 18:32 #1
Ja det er meningen at våbene forsvinder hurtigt på nogle baner - det gælder bare om at være hurtig ;D
Det er oftest på mindre maps - der skal man heller ikke bruge så meget ammo. Ellers må du jo sparre på det, eller bruge kniv.

Et tip som kun gælder på maps hvor våbene ligger på jorden:
Hvis du er i live når en runde slutter så kast dit våben før den slutter!
Så kan du hurtigt samle et nyt op :)

Hmm pink - ja altså nogle laver maps i sære farver...
Avatar billede far_mand Nybegynder
10. januar 2005 - 18:37 #2
okay,,Takker for svaret :-)
Avatar billede madsgr Nybegynder
10. januar 2005 - 21:02 #3
ja css er forholdsvis nyt og alle maps er ikke helt ordentligt programeret endu...

men det er meningen at våbene forsvinder og det er specielt i alle fy maps