Avatar billede olly Nybegynder
10. januar 2005 - 17:23 Der er 1 løsning

Egent MBean i sin application

Jeg vil gerne kunne lave min egent MBean som skal være en del af min application.

Den J2EE Server der gene skulles bruges er Bea, men egentligt er spørgsmålet mest hvordan laver man en MBean der skal deployes med i en application (war/ear) og som bliver deployet på en J2EE server.

Hvis der er nogle eksempler ville jeg gerne det. Specielt hvis nogen har et godt eksempel på den MBean til Bea.
Avatar billede olly Nybegynder
21. august 2005 - 13:14 #1
Lukket