Avatar billede frisco Nybegynder
10. januar 2005 - 14:56 Der er 9 kommentarer

Hvor kan jeg købe flash

Jeg stå og skal købe Flash, men hvor få jeg den billigst i DK og hvilken version skal jeg købe?? Den skal kun bruges på et meget simpelt niveu, så det skal ikke være nogetr super ekstra smart udgave..bare ren flash
Avatar billede docks Nybegynder
10. januar 2005 - 15:59 #1
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0000CDTVW/qid=1105369028/sr=1-3/ref=sr_1_11_3/202-2206649-0510210

Du kan bestille det på amazon.co.uk for knap 5000kr. Og det er standard MX 2004 versionen dvs. ikke pro versionen.
Avatar billede trekkies Juniormester
10. januar 2005 - 15:59 #2
Du skriver ikke noget om du er student eller privat, men se de 2 links neden under:
Privat:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42095    5840,-
Student:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=66621    1485,-
Avatar billede frisco Nybegynder
11. januar 2005 - 11:16 #3
Det er til min arbejdsplads.....men jeg kan ikke se nogen forskel på de to produkter udover den kæmpe prisforskel???
Avatar billede docks Nybegynder
11. januar 2005 - 11:32 #4
Der er slet ingen forkskel på de forskellige produkter andet end prisen. Jeg mener dog at der er nogle rettigheds ting med Student versionen. Så vidt jeg ved MÅ man ikke benytte denne version til at lave ting man får betaling for. Det er udelukkende til indlæringsbrug!
Avatar billede frisco Nybegynder
11. januar 2005 - 14:04 #5
Hmm...da det er til min arbejdsplads hjemmeside, så får jeg ved ingen betaling for det jeg laver...eler hvad?
Avatar billede docks Nybegynder
11. januar 2005 - 14:39 #6
nej du får ikke betaling for det du laver, men det er ikke til din egen indlæring og derfor må du ikke bruge student versionen til dette. Hvis man skal følge loven 100%.... :)

Som sagt så er jeg ikke 100% sikker på det - undersøg nærmere hvad forskellen på disse to versioner af ved at tage kontakt en af forhandlerne... :)

Forresten...heder du Palle? Bare nysgerrig...
Avatar billede trekkies Juniormester
11. januar 2005 - 18:09 #7
Det er rigigt at en studenter version må man ikke tage penge for det man laver, denne udgave er ment som en lære udgave, der kan man lære tingene uden at skal betale en formue, f.eks. hvis man er under uddanelse, og skal bruge de forskellige programmer, så skal man ikke betale en formue, men kan få de samme funktioner som er fuld version.

Den fulde udgave må man gerne tage penge for sit arbejde, men kontakt en Macromedia forhandler og spørg om de har speciale priser til firmaer.
Avatar billede frisco Nybegynder
14. januar 2005 - 15:30 #8
tak for hjælpen
Avatar billede trekkies Juniormester
14. juli 2005 - 17:47 #9
Er det ikke snart at tide at lukke dette spørgsmål?