Avatar billede tt-dk Nybegynder
10. januar 2005 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør som partner

Til interesserede programmører,

Jeg står og mangler en programmør, som partner i min virksomhed, hvor jeg sælger løsninger til tryk og internet.

Jeg er selv sælgeren samt designeren i virksomheden, som jeg har været i snart to år nu.

Men idet samarbejdet ophørte med min tidligere partner har jeg endnu ikke fundet en ny, som skal overtage hans plads.

Det jeg søger er først og fremmest en programmør der helst gerne skulle kunne programmere i ASP og PHP. Dog kigger jeg også efter en, som er ekspert indenfor én af disse to teknologier.

Det skal helst være en partner, som kan starte lige nu og her. Har været nødsaget til at afvise en del programmeringsopgaver siden december-måned, da jeg ikke selv kan håndtere disse.

Jeg er selv studerende ved siden af, så det gør bestemt ikke noget hvis min partner også er. Men dette er dog ikke et must.

Så synes du det kunne være interessant for dig, så er du mere end velkommen til at skrive til mig på th@fbold.dk, hvor du skriver lidt om dig selv samt nogle referencer på sider du har lavet eller har været med til lave.

På forhånd tak.
Avatar billede areon Nybegynder
10. januar 2005 - 13:40 #1
Hejsa Tt-dk,
Jeg vil gerne give dig freelance tilbud omkring dine programmeringsopgaver hvis du ønsker det. Jeg vil udarbejde disse i PHP / MySQL og kan tilbyde dig egentlig alt fra CMS til større individuelle databaseløsninger.
Hvis du selv ønsker at udarbejde grafikken er det supert, ellers kan jeg ligeledes stå for den del...
Jeg har ligeledes mulighed for at fakturere dig for opgaverne, hvis du ønsker dette. Jeg er til din rådighed hvis du står og mangler.
For at høre mere om et evt. samarbejde ellers spm. kan jeg kontaktets på th@net4you.bg

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. januar 2005 - 14:38 #2
Jeg vil gerne lave lidt freelance opgaver for dig i PHP/MySQL hvis dette har interesse... Du kan se mere på www.alvision.dk eller msn: jeg@elskermad.dk
Avatar billede tt-dk Nybegynder
10. januar 2005 - 14:42 #3
elskermad.dk og areon

Skriv en mail til mig på th@fbold.dk for at blive taget i betragtning, i den mail skriver i lidt om jer selv, hvad i kan og hvad i har lavet..... ;-)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
10. januar 2005 - 15:05 #4
sendt :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
11. januar 2005 - 21:55 #5
synes ikke der kom så meget respons ud af det?
Avatar billede dbtech Nybegynder
23. januar 2005 - 23:25 #6
Hej,

Så dit opslag på freelancer.dk og sendte en mail. Jeg har et expert team der primært arbejder med Microsoft baserede teknologier. Du er velokommen til at kontakte mig på db@dbtech.co.il

Da vi sidder i udlandet er vi meget konkurrencedygtige i pris.

Bedste hilsner

David
Avatar billede tt-dk Nybegynder
15. februar 2005 - 14:16 #7
lukker