Avatar billede daddy Novice
09. januar 2005 - 22:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Send nyhedsmail i HTML format som Bcc

Jeg har en række brugere, som skal modtage et nyhedsbrev i HTML format. Dem har jeg i en tabel i min MySql database.

Da det er et begrænset antal brugere, havde jeg tænkt på at sende det på denne måde:

$query = mysql_query("SELECT email FROM nyheds_modtagere") or die(mysql_error());
    while ($row = mysql_fetch_array($query)) {
        if (@$i++ != 0);

mail("$mail[fraDB]","nyhedsbrev", "indhold", "From: webmaster@benny.com" "nX-Mailer: PHP/" .phpversion());
}

Men da jeg skal have det til at sende som HTML mails, kikkede jeg på www.php.net og ville bruge deres eksempel 4(http://www.php.net/manual/en/function.mail.php)

Men da jeg ikke vil have at folk skal kunne se hinandes email adresser, så vil jeg sende dem som "Bcc" Men det kan jeg ikke få til at virke.

Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede 12tri Nybegynder
09. januar 2005 - 23:38 #1
hvilket problem løbet du ind i?
Avatar billede daddy Novice
09. januar 2005 - 23:54 #2
Jeg fandet en måde at omgå det på, nu skal jeg så til at se om jeg kan få alt til at virke som jeg vil.