Avatar billede connien Nybegynder
09. januar 2005 - 01:02 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

gem kode

Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg pludselig ikke kan gemme gemme mit brugernavn og loginkode under explorer 6.0, har normalt disse liggende og gemt s jeg ikke skal taste dem ind hvergang jeg logger på stofanet, men har renset ud i temp filer og cookies, som så mange gange før, denne gang kan jeg bare ikke få explorer til at gemme mit brugernavn og adgangskode hvad skal jeg lede efter og hvor ??
Er jeg kommet til at slette en vigtig fil i explorer ?
Hvad gør jeg for at få explorer til igen at gemme koder og brugernavn?
Avatar billede moocher Nybegynder
09. januar 2005 - 01:08 #1
Jeg vil straks hoppe ind og foreslå at du skifter til Firefox :D

Men ellers Funktioner -> Indstillinger -> Indholdfanen -> Autoudførelse
Avatar billede polle8 Nybegynder
09. januar 2005 - 01:11 #2
åben ie og klik på funktioner
> internet instillinger >indhold  og ned under personlige oplysninger vælg knappen autofuldførelse og sæt alle flyeben til. tryk så på ryd formular og ryd adgangskoder. fjern cookies og genstart ie 6.0 igen

så skal  du skrive din signon id og dit pw ind igen

prøv dette det skulle gerne virke

ellers kan du lave din start side om til 212.10.10.20 ell. signon.stofanet.dk
Avatar billede moocher Nybegynder
09. januar 2005 - 01:12 #3
:D
Avatar billede connien Nybegynder
09. januar 2005 - 01:34 #4
Undskyld mig men hvad er Firefox : D
Min autofulførelse er markeret med flyeben, hvilket ikke hjælper, koder gemmes ikke
Hvor finder jeg ie?
Avatar billede polle8 Nybegynder
09. januar 2005 - 01:41 #5
sorry  ie  står for internet explorer

når du har sat fluebenene skal du trykke på ryd formular og bagefter på ryd adgangskoder også genstarte internet eksplorer....
Avatar billede moocher Nybegynder
09. januar 2005 - 01:48 #6
Du kan jo også prøve at fjerne dem genstarte EI sætte dem på igen genstarte EI

Firefox greatest browser ever http://www.mozilla.org/products/firefox/
Avatar billede kalp Novice
09. januar 2005 - 02:01 #7
Prøv at trykke Funktion/Internet indstillinger/Indhold og tryk på knappen Nustill ssl-status

luk internet vinduet og åben et nyt.. se om det hjalp
Avatar billede connien Nybegynder
10. januar 2005 - 00:56 #8
Inden jeg giver poient vil jeg gerne have kalp med også, så kalp giv lige et svar.
Tak for jeres hjælp
Avatar billede connien Nybegynder
10. januar 2005 - 00:58 #9
Jeg har fået explore til at gemme kode.
Du jhar ret Firefox ser ud til at være godt,men an skal lige vende sig til diverse brugeropsætning, når man er vant til explorer. Jeg har selv taget det i brug her til aften.
Avatar billede kalp Novice
10. januar 2005 - 01:00 #10
Får du her:)