Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
08. januar 2005 - 18:03 Der er 4 kommentarer

mp3 afspiller?

Hej jeg har tænkt på at købe den her mp3 afspiller: http://www.wanna-shop.info/product_info.php?products_id=1168

Men før jeg går ud og køber den er der nogle ting jeg gerne vil vide!

-Kan den fås billiger?
-Er der en bedre mp3 afspiller til samme pris og ca. samme slags design?
-Er det et godt køb?

Håber i vil hjælpe mig :)
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:08 #1
Jeg ved ikke om du kan få den billige for du har fundet den til en pæn pris.. har set den før til 900 og til 1300kr.
Det fin afspiller.. hvis du vil have noget til samme pris som også er godt er der creative som har en rimelig stor kollektion som varere meget.. men designet er anderledes
Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
08. januar 2005 - 18:25 #2
Har også set lidt på creative men de "billige" af dem kan jeg ikke lide deres design.
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 18:26 #3
Det er præcist det jeg mener med design'et hehe:)
Avatar billede andreas.s.l Nybegynder
08. januar 2005 - 22:12 #4
ingen andre?