Avatar billede madsgr Nybegynder
08. januar 2005 - 16:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En internet boks dukker op under windows startup

hej alle sammen...

min fars computer er begyndt at skrive noget når computeren starter op !!!

det er en internet boks hvor man skal skrive adgangskode og navn til microsofts internet...

den var der ikke før og nu er den der bare.

selve computeren og internetet virker fint nok den er bare lidt irrerterende da windows ikke kan starte før man krydser boksen.

hvor skal man sætte den fra henne ? og kan man overhovedet...

min far har en halvgammel pc med windows 98, men med et nyt cybercity trådløst internet...

jeg har hørt at det skulle være noget i andre computer man skulle sætte til eller sådan noget....

HVAD SKAL JEG GØRE ?????

på forhånd tak...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. januar 2005 - 16:52 #1
Du skal højreklikke andre computere og vælge egenskaber.
I primær logon skal du vælge Windows logon.

Prøv det først og se om ikke det hjælper på problemet
Avatar billede madsgr Nybegynder
08. januar 2005 - 17:07 #2
wow.... hvorfor er der ikke flere af dig tonny...

det virkede sgu så hvis du lige smider et svar så får du lige pointsne :D
Avatar billede madsgr Nybegynder
08. januar 2005 - 18:34 #3
vil du ikk have dine point ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. januar 2005 - 19:05 #4
Jo tak, her er svaret :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. januar 2005 - 17:46 #5
Takker for point :)